Трохи про землю і землеустрій. Земля - неоціненне і незамінне багатство суспільства. Вона є основним природним ресурсом, матеріальним умовою життя і діяльності людей, базою для розміщення і розвитку всіх галузей народного господарства, головним засобом виробництва в сільському господарстві і основним джерелом отримання продовольства. Тому організація раціонального використання та охорони земель - найважливіша умова існування і зростання добробуту народу. Зміна форм власності на землю, перехід до економіки ринкового типу, а також пов'язані з цим процеси роздержавлення і приватизації зумовили проведення земельної реформи в Росії. Головною метою, якої стало перерозподіл землі з метою створення різноманітних форм власності і господарювання, а також багатоукладної економіки. Правову основу земельної реформи в Росії заклали следующии основні нормативно-правові акти: 1.Конституция РФ. 2.Закон "Про селянське (фермерське) господарство". 3.Закон "Про земельну реформу". 4.Земельний кодекс. 5.Закон "Про підприємства і підприємницької діяльності". 6.Указ "Про невідкладні заходи щодо здійснення земельної реформи". 7.Указ "Про реалізацію конституційних прав громадян на землю". 8.Закон "Про плату за землю". Після проведення земельної реформи були встановлені три види власності на землю: 1.Государственная (федеральна, власність республік, муніципальна). 2.Коллектівная (поївши і часткова). 3.Частная. Правом на отримання земельної ділянки володіє будь-який громадянин Росії в межах норми незалежно від постійного місця проживання і роду занятті. Ділянки надаються у власність, користування та оренду. Закон "Про плату за землю" встановив три основні форми плати за використання землі: 1.Земельний податок. 2.Арендная плата. 3.Норматівно вартість землі. Функції з проведення земельної реформи, а так само моніторингу за наявністю і структурою земельних ресурсів, їх якісним і коллічественних змінами надані земельним комітетам із земельних ресурсів та землеустрою. Зокрема основними завданнями районного комітету із земельних ресурсів та землеустрою є: здійснення на території району державного контролю за охороною та використанням земель юридичними особами та громадянами. Землевпорядне забезпечення раціонального використання земель і підвищення родючості земель. Організація і ведення реєстрації дій із земельними ділянками, документів на землю, всієї системи державного земельного кадастру. Ведення моніторингу земель з метою своєчасного виявлення змін в стані земельних ресурсів, їх якісної і комерційної оцінки, попередження та усунення наслідків негативних процесів. Формування районного фонду перерозподілу земель. Підготовка спільно з комітетом з архітектури та містобудування пропозицій щодо встановлення і зміни адміністративно-територіальних меж міста, сільських населених пунктів. Підготовка землевпорядних проектів і матеріалів з юридичного оформлення вилучення і надання земель. Призупинення неправомірних рішень органів місцевого самоврядування з питань надання земель до розгляду пропозицій у відповідних органах. Консультативно-довідкове забезпечення органів місцевого самоврядування з питань регулювання земельних відносин. Участь у проведенні операцій із земельною власністю. Надання (надання) додаткових послуг за затвердженими в установленому порядку переліками і прейскурантами по здійсненню операцій із землею. Систематизація інформації про ціни на земельні ділянки і міцно пов'язану з ними нерухомість по зроблених операціях. Підготовка пропозицій з оцінки земель, щодо вдосконалення платежів за землю та штрафів за порушення земельного законодавства. Організовує виконання землевпорядних, обстежувальних, проектно-вишукувальних робіт з використання та оцінки земель району. Веде документацію з обліку кількості та якості земель, їх оцінки, несе відповідальність за її достовірність. Вживає спільно з органами архітектури та містобудування участь у розробці генеральних планів поселень і проектів міської межі. Організовує навчання і підвищення кваліфікації, переатестацію фахівців комітету. Організовує роботу щодо юридичного оформлення матеріалів щодо надання земель (угод із земельними частками), дає по них висновки, здійснює відведення земельних ділянок в натурі із залученням підприємств, що мають ліцензію на проведення робіт. Організовує роботу по складанню землевпорядних документів для здійснення угод із земельними ділянками і міцно пов'язаної з ними нерухомістю із залученням підприємств, що мають ліцензію на проведення цих робіт. Веде реєстраційну книгу з операцій із земельними ділянками та земельними частками. Надає за запитами юридичних осіб і громадян земельно-кадастрову інформацію в установленому порядку. Розробляє і вносить на затвердження в установленому порядку ставки земельного податку, базові розміри орендної плати та нормативної ціни на землю. Веде статистичну звітність про ринкові ціни на продавані земельні ділянки. Організовує облік і складає щорічні звіти про розподіл земель по земельно-кадастровим суб'єктам, подає їх на затвердження адміністрації муніципального округу і в облкомзем. Здійснює повний комплекс заходів державного контролю за використанням і охороною земель, дотримання юридичними особами та громадянами земельного законодавства.
Поднимите свое настроение, посетите новый блог - Приколы, юмор, развлечения
Заработок блоггеру
Технологии Blogger.
четверг, 22 сентября 2011 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
0 коммент.:
Отправить комментарий